اخبار

پیام تسلیت حاج خانم پورحیدر مدیر مدرسه علمیه الزهـــۜــرا ارومیه درپی شهادت رئیس جمهور محبوب ، مردمی و انقلابی ایران اسلامی و همراهان ایشان

سرکار خانم پورحیدر مدرسه علمیه الزهـــۜــرا ارومیه در سوگ شهادت رئیس جمهور محبوب ، حوزوی ، مردمی و انقلابی ایران اسلامی و همراهان ایشان پیامی ارائه نمود که متن پیام بشرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم . و بشّر الصّابرین الّذین إذا أصابتْهمْ مصیبهٌ قالوا إنّا للّه وإنّا إلیْه راجعون . شهادت هنر مردان خدا و فخر اولیای الهی است و پاداشی شایسته از سوی خداوند به بندگان برگزیده خویش است. خبر غمبار شهادت سید خدوم و محبوب، رئیس جمهوری اسلامی ایران آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی و همراهان ارجمند ایشان پس از ساعت‌ها بیم و امید و چشم انتظاری، موجی از اندوه و حزن ملی را در دل‌های ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های آزاده جهان پدید آورد و قلب‌های همه را به داغی بزرگ نشاند.

شهادت ناباورانه رئیس جمهور محبوب و مردمی، وزیر امور خارجه، سید بزرگوار و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار جهادی آذربایجان شرقی و همراهانشان، مایه تأثر شدید شده و البته در این حادثه متاسفانه دو عالم از دست رفت و به فرمایش امام صّادقُ علیه السلام : إذا ماتَ المؤمنُ الفَقیهُ ثُلِمَ فی الإسلامِ ثُلمَهٌ لا یَسُدُّها شیءٌ . هرگاه مؤمنِ فقیه بمیرد، رخنه اى در اسلام پدید آید که هیچ چیز آن را نبندد ، هر کس که به واجبات الهى رفتار کند از بهـتریـن مـردم اسـت و لذا این خلاء پر نمی شود و جای آنها را کسی نمی تواند پر کند. آری چه خوب گفته اند طلبه ای که برای دیدار مردمی روستایی به سیستان رفت و خاکی شد به خوزستان رفت و گلی شد، به مازندران رفت و بارانی شد و در آخر به بالاترین نقطه کشور رفت و آسمانی شد مصداق یک مدیر جهادی و انقلابی واقعی بود.

شهیدِ جمهور، آیت الله سید ابراهیم رییسی در زمره مسئولان الگوساز انقلاب اسلامی بود که در همه سنگرهای مسئولیت جهادی خدمت متواضعانه و روحیه جهادی را با خود به ارمغان می‌آورد و ضمن اینکه عدالت‌خواهی و فسادستیزی و ساده زیستی، خستگی ناپذیری توام با خردمندی و شکیبایی، اغتنام فرصت خدمت به مردم همراه با دوری از حاشیه‌ها، پشتکار و تواضع و دغدغه رفع مشکلات محرومان، سلوک مردمی و حضور بی‌تکلف و صمیمی در بین مردم، تمکین در برابر قانون و اطاعت عملی از ولی امر و مجاهدت برای تحقق آرمان‌های امام و شهیدان و اعلام شجاعانه آن ، تفکر دینی و اعتقادی، روحیه انقلابی، نگاه مردم سالاری و شخصیت آرام و منطقی در کنار اندیشمندی و دوراندیشی ، از بارزترین ویژگی‌های این عالم خدمتگزار و مدیر عالی رتبه و کم نظیر نظام اسلامی بود. اوج کرامت آقای سید ابراهیم رئیسی که سلام علی ابراهیم کذلک نجزی المحسنین بنا به فرمایش خودشان گاهی با بذل مال محقق می شود وگاهی با بذل جان ، طوبی لهم که با بذل جانشان به قله کرامت که شهد شهادت در راه خداست رسیدند . این پاداش یاران سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بوده و خون این شهداء طریق انقلاب را مستحکم تر خواهد نمود .

راضیه پورحیدر -مدیر مدرسه علمیه الزهـــۜــرا ارومیه-۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *